PRODUKTY
Czy chodnik jest obszyty ?
- Wszystkie chodniki w ofercie sklepu carpeto.pl są zawsze obszyte. Nie wymaga to dodatkowej opłaty.
Czy kolor dywanu w ofercie różni się od tego w rzeczywistości?
- Nie akceptujemy kompromisów, więc zdjęcia wykonywane są w profesjonalnym studio przez wykwalifikowany zespół przy użyciu nowoczesnego sprzętu. Nasze zdjęcia dokładnie oddają rzeczywisty wygląd produktów. Niestety w zależności ekranu komputera, telefonu lub tabletu mogą się delikatnie różnić na Twoim urządzeniu. Bez obaw, zawsze możesz zwrócić produkt - bez zbędnych pytań i formalności.
Jak zapakowany jest produkt?
- Wszystkie produkty są starannie zapakowane w grubą, odporną na warunki atmosferyczne folię.
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
Czy mogę odebrać towar osobiście ?
- Nie, prowadzimy wyłącznie sprzedaż internetową. Zakup w carpeto.pl nie jest obciążony żadnym ryzykiem, ponieważ każdy produkt możesz zwrócić bezproblemowo i bez podania przyczyny w ciągu 100 dni od daty dostarczenia.
Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?
- Tak, zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu: 71 880 83 50
Czy posiadacie stacjonarny sklep lub wystawę gdzie można obejrzeć produkty
- Nie, prowadzimy wyłącznie sprzedaż internetową. Zakup w carpeto.pl nie jest obciążony żadnym ryzykiem, ponieważ każdy produkt możesz zwrócić bezproblemowo i bez podania przyczyny w ciągu 100 dni od daty dostarczenia.
Czy mogę anulować swoje zamówienie?
- Zamówienia staramy się realizować maksymalnie szybko. Jeżeli Twoja przesyłka nie została odebrana przez kuriera to zamówienie uda nam się anulować, w przeciwnym wypadku niestety nie. Jeżeli chcesz anulować zamówienie, jak najszybciej skontaktuj się z obsługą klienta Kontakt
Czy dostanę wiadomość potwierdzającą moje zamówienie?
- Tak, po złożeniu zamówienia otrzymasz automatyczną wiadomość z potwierdzeniem. Następnie po zapakowaniu przez nas produktu i przygotowaniu go do wysyłki, otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą informacje na temat dostawy oraz sposobu jej śledzenia.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
- Czas realizacji zamówienia to około 2 dni robocze i w ponad 90% przypadków nie przekraczamy tego terminu. Jeżeli złożysz zamówienie do godziny 10:00 to istnieje duża szansa, że Twój dywan zostanie doręczony już następnego dnia roboczego.
PŁATNOŚCI I FAKTURA VAT
Czy otrzymam fakturę VAT ?
- faktura zostanie wysłana na podany w zamówieniu adres email do 7 dni roboczych od opłacenia zamówienia
Jakie są dane do przelewu?
CARPETO sp z o.o.
ul. Krzycka 105/10
53-019 Wrocław
Bank: ING Bank Śląski
Numer rachunku: 31 1050 1575 1000 0090 8060 2874
Czy płatność w sklepie jest bezpieczna?
- Tak, dane osobowe i pozostałe dane dotyczące transakcji przesyłane są przez internet z zastosowaniem niezawodnych protokołów SSL z wykorzystaniem kluczy szyfrujących.
Płatnośc się nie powiodła, czy muszę anulować zamówienie?
- .Nie ma takiej potrzeby, nieopłacone zamówienia są anulowane automatycznie po kilku dniach. Jeżeli dalej chcesz zakupić przedmiot, zapraszamy do ponownego przejścia przez proces zakupowy.
DOSTAWA
Gdzie jest moje zamówienie i jak mogę sprawdzić status dostawy?
- Po zapakowaniu przez nas produktu i przygotowaniu go do wysyłki otrzymasz wiadomość e-mail, zawierającą informacje na temat dostawy oraz sposobu jej śledzenia.
Jakim kurierem wysyłane są zamówienia?
Jakie są możliwości dostawy?
Przesyłka kurierska opłacona z góry np. przelewem online ( korzystamy z firm DPD lub GLS )
Przesyłka kurierska za pobraniem, którą wygodnie opłacisz przy odbiorze ( korzystamy z firm DPD lub GLS )
Czy istnieje możliwość dostawy na wybrany przeze mnie dzień?
Niestety nie możemy zagwarantować konkretnego dnia dostawy. Po wysłaniu przez nas zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail ze szczegółami odnośnie do przesyłki i numerem śledzenia - możesz ustalić dogodny termin doręczenia z firmą kurierską. W zależności od firmy kurierskiej, skorzystaj z odnośników poniżej:
Nie było mnie w domu podczas dostawy, co robić?
Teoretycznie każdy kurier powinien podjąć próbę kontaktu przed doręczeniem przesyłki – w praktyce nie zawsze się to udaje. Podając numer śledzenia, skontaktuj się z firmą kurierską i ustal dogodny termin doręczenia:
ZWROTY I REKLAMACJE
Ile kosztuje zwrot produktu?
- Zwrot produktu jest bezpłatny
Otrzymałem niekompletne zamówienie, co mam robić ?
- Wszystkie zamówienia są pakowane w obecności kamer więc gwarantujemy, że sprawa zostanie wyjaśniona. Zapraszamy do kontaktu Kontakt
Gdzie złożyć reklamacje?
- Jeżeli wystąpił jakiś problem lub nie czujesz pełnej satysfakcji z zakupionego produktu – jak najszybciej skontaktuj się z obsługą klienta. Zapraszamy do kontaktu Kontakt
Czy mogę wymienić zamówiony towar?
- Tak, zamówiony dywan można zwrócić za darmo w ciągu 100 dni - skorzystaj z wygodnego formularza zwrotu w sekcji Formularz zwrotu. Pamiętaj, że zwracany produkt musi być w bardzo dobrym stanie