Często zadawane pytania (FAQ)

  1. Czy chodnik jest obszyty ?
    • Wszystkie chodniki w ofercie sklepu carpeto.pl są zawsze obszyte. Nie wymaga to dodatkowej opłaty.

 

  1. Czy otrzymam fakturę VAT ?
    • faktura zostanie wysłana na podany w zamówieniu adres email. Czas zależy od wybranej metody płatności:
      • Płatność z góry – do 48 godzin
      • Płatność przy odbiorze – do 72 godzin po skutecznej dostawie.
  1. Czy mogę odebrać towar osobiście ?
    • Niestety nie, prowadzimy wyłącznie sprzedaż internetową. Zakup w carpeto.pl nie jest obciążony żadnym ryzykiem, ponieważ każdy produkt możesz zwrócić bezproblemowo i bez podania przyczyny w ciągu 101 dni od daty dostarczenia.
  2. Gdzie jest moje zamówienie i jak mogę sprawdzić status dostawy?
    • Po zapakowaniu przez nas produktu i przygotowaniu go do wysyłki otrzymasz wiadomość e-mail, zawierającą informacje na temat dostawy oraz sposobu jej śledzenia.
  3. Czy mogę wymienić zamówiony towar?
    • Tak, zamówiony dywan można zwrócić za darmo w ciągu 101 dni. Prosimy o kontakt przy użyciu formularza zwrotu lub formularza kontaktu. Pamiętaj, że zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania.
  4. Czy posiadacie stacjonarny sklep lub wystawę gdzie można obejrzeć produkty?
    • Niestety nie, prowadzimy wyłącznie sprzedaż internetową. Zakup w carpeto.pl nie jest obciążony żadnym ryzykiem, ponieważ każdy produkt możesz zwrócić bezproblemowo i bez podania przyczyny w ciągu 101 dni od daty dostarczenia.
  5. Jakie są dane do przelewu?
    • CARPETO sp z o.o.
  1. KRZYCKA 105 /10,

53-019 WROCŁAW

 

ING Bank Śląski

Numer rachunku: 31 1050 1575 1000 0090 8060 2874

 

Zrobiłeś przelew? Prześlij potwierdzenie wygenerowane w formacie .pdf (warunek konieczny) na adres: polska@carpeto.de – przyspieszymy realizację Twojego zamówienia.

  1. Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?
    • Nie przyjmujemy zamówień telefonicznych, zachęcamy do wygodnego przeglądania oferty w sklepie https://carpeto.pl oraz skorzystania z możliwości rozmowy na chacie lub wysłania wiadomości e-mail na adres polska@carpeto.de
  2. Otrzymałem niekompletne zamówienie, co mam robić ?
    • Gwarantujemy, że sprawa zostanie wyjaśniona. W takim przypadku prosimy o kontakt przy użyciu naszych kanałów komunikacji:
      1. Chat na żywo dostępny na stronie: https://www.carpeto.pl
      2. Wiadomość e-mail: polska@carpeto.de
  • Przypominamy, że wszystkie zamówienia są pakowane w obecności kamer.
  1. Gdzie złożyć reklamacje ?
    • Jeżeli wystąpił jakiś problem lub nie czujesz pełnej satysfakcji z zakupionego produktu – jak najszybciej skontaktuj się z obsługą klienta. Możesz to zrobić na trzy sposoby:
      1. Chat na żywo dostępny na stronie: https://www.carpeto.pl
      2. Wiadomość e-mail: polska@carpeto.de
  • Formularz kontaktu: https://carpeto.pl/formularz-kontaktu
  1. Jakie są możliwości dostawy?
    • Przesyłka kurierska
    • Przesyłka kurierska za pobraniem
  2. Czy mogę anulować swoje zamówienie ?
    • Zamówienia staramy się realizować maksymalnie szybko. Jeżeli Twoja przesyłka nie została odebrana przez kuriera to zamówienie uda nam się anulować, w przeciwnym wypadku niestety nie. Jeżeli chcesz anulować zamówienie, jak najszybciej skontaktuj się z obsługą klienta. Możesz to zrobić na trzy sposoby:
      1. Chat na żywo dostępny na stronie: https://www.carpeto.pl
      2. Wiadomość e-mail: polska@carpeto.de
  • Formularz kontaktu: https://carpeto.pl/formularz-kontaktu
  1. Czy dostanę wiadomość potwierdzającą moje zamówienie ?
    • Tak, po złożeniu zamówienia otrzymasz automatyczną wiadomość z potwierdzeniem. Następnie po zapakowaniu przez nas produktu i przygotowaniu go do wysyłki, otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą informacje na temat dostawy oraz sposobu jej śledzenia.
  2. Jaki jest czas realizacji zamówienia ?
    • Czas realizacji zamówienia to około 2 dni robocze i w ponad 90% przypadków nie przekraczamy tego terminu. Jeżeli złożysz zamówienie do godziny 10:00 to istnieje duża szansa, że Twój dywan zostanie doręczony już następnego dnia roboczego.
  3. Czy płatność w sklepie jest bezpieczna?
    • Tak, dane osobowe i pozostałe dane dotyczące transakcji przesyłane są przez internet z zastosowaniem niezawodnych protokołów SSL z wykorzystaniem kluczy szyfrujących.
  4. Gdzie mogę znaleźć fakturę lub dowód zakupu? Kiedy otrzymam fakturę lub dowód zakupu ?
    • Faktura zostanie wysłana na podany w zamówieniu adres email. Czas wysyłki zależy od wybranej metody płatności:
      1. Płatność z góry – do 48 godzin
      2. Płatność przy odbiorze – do 72 godzin po skutecznej dostawie
  1. Czy istnieje możliwość dostawy na wybrany przeze mnie dzień ?
    • Niestety nie możemy zagwarantować konkretnego dnia dostawy. Po wysłaniu przez nas zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail ze szczegółami odnośnie do przesyłki i numerem śledzenia - możesz ustalić dogodny termin doręczenia z firmą kurierską. W zależności od firmy kurierskiej, skorzystaj z odnośników poniżej:
      1. DPD – zarządzaj swoją przesyłką pod adresem: https://www.dpd.com/pl/pl/obsluga-klienta/zarzadzaj-przesylka-dpd-polska/
      2. GLS – zobacz co się dzieję z Twoją przesyłką pod adresem: https://gls-group.eu/PL/pl/odbieranie-paczek
  1. Jak usunąć plamy z dywanu?
    • Wszystkie użyteczne i sprawdzone sposoby opisaliśmy na naszym blogu, zapraszamy do przeczytania artykułu -> www.asdas.pl
  2. Nie było mnie w domu podczas dostawy, co robić ?
    • Teoretycznie każdy kurier powinien podjąć próbę kontaktu przed doręczeniem przesyłki – w praktyce nie zawsze się to udaje. Podając numer śledzenia, skontaktuj się z firmą kurierską i ustal dogodny termin doręczenia:

 

GLS – zobacz co się dzieję z Twoją przesyłką pod adresem: https://gls-group.eu/PL/pl/odbieranie-paczek

    1. W przypadku, gdy nie możesz osobiście odebrać przesyłki, masz możliwość wyrażenia zgody na doręczenie jej do zaufanego sąsiada.
    2. Jeśli ani Ty, ani on nie możecie odebrać paczki (i nie zostały wykupione do niej żadne usługi dodatkowe, np. pobranie), GLS pozostawi ją w najbliższym punkcie Szybkiej Paczki / ParcelShop GLS - jeżeli znajduje się on w pobliżu.
    3. Paczka może zostać odebrana przez Ciebie w ciągu następnych sześciu dni roboczych. Za pomocą narzędzia online - Track&Trace możesz sprawdzić, czy jest już gotowa do odbioru z punktu Szybkiej Paczki / ParcelShop.
    4. Jeżeli doręczenie nie doszło do skutku, także do sąsiedztwa lub pobliskiego punktu Szybkiej Paczki / ParcelShop - GLS zabierze paczkę z powrotem do filii (centrum dystrybucyjnego) i podejmie drugą próbę doręczenia w kolejnym dniu roboczym.
    5. DPD – zarządzaj swoją przesyłką pod adresem: https://www.dpd.com/pl/pl/obsluga-klienta/zarzadzaj-przesylka-dpd-polska/
  1.  
  1. Ile kosztuje zwrot produktu ?
    • Zwrot produktu jest bezpłatny
  2. Jakim kurierem wysyłane są zamówienia?
    • Współpracujemy z firmami:
      1. GLS - https://gls-group.eu/PL/pl/odbieranie-paczek
      2. DPD - https://www.dpd.com/pl/pl/obsluga-klienta/zarzadzaj-przesylka-dpd-polska/
  1. Czy kolor dywanu w ofercie różni się od tego w rzeczywistości ?
    • Nie akceptujemy kompromisów, więc zdjęcia wykonywane są w profesjonalnym studio przez wykwalifikowany zespół przy użyciu nowoczesnego sprzętu. Nasze zdjęcia dokładnie oddają rzeczywisty wygląd produktów. Niestety w zależności ekranu komputera, telefonu lub tabletu mogą się delikatnie różnić na Twoim urządzeniu. Bez obaw, zawsze możesz zwrócić produkt - bez zbędnych pytań i formalności.
  2. Jaki jest średni czas dostawy?
    • Produkty zwykle wysyłane są w ciągu 24h od złożenia zamówienia. Standardowy czas dostawy "pod drzwi" to 2 do 3 dni robocze.
  3. Jak mogę zapłacić za zamówienie ?
    • Przelew online
    • Blik
    • Karty płatnicze
    • Apple Pay
    • Google Play
    • Płatność przy odbiorze
    • PayPo "kup teraz, zapłać poźniej" - odroczenie płatności o 30 dni bez dodatkowych kosztów
  4. W jaki sposób zwrócić zakupiony produkt? W carpeto.pl to proste, nie komplikujemy sprawy.
    • Zamówiony dywan można zwrócić bezpłatnie w ciągu 101 dni. Prosimy o kontakt przy użyciu formularza zwrotu lub formularza kontaktu. Pamiętaj, że zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania.
    • Oferujemy wygodne formy zwrotu towaru:
      1. Odbiór z adresu doręczenia
      2. Odbiór z punktów GLS Parcel Shop.
  1. Jakie są koszty dostawy ?
    • Oferujemy bezpłatną dostawę od 299 zł, poniżej tej kwoty koszt dostawy wynosi 15 zł.
  2. Jaki jest czas na zwrot pieniędzy za zwrócony towar?
    • Zastrzegamy sobie 10 dni roboczych, w praktyce średni czas wynosi około 3 dni roboczych.
  3. Czy zachowujemy środki ostrożności w celu zapobieganiu COVID19?
    • Oczywiście w naszych magazynach wdrożone są wszelkie środki, które gwarantują bezpieczeństwo pracowników.
  4. Czy koronawirus może być na wysłanym dywanie ?
    • Zgodnie z opinią WHO koronawirus nie jest przenoszony na martwych produktach.
  5. Jak zrealizować kupon rabatowy?
    1. Dodaj produkt do koszyka
    2. Przejdź do koszyka
    3. W polu „kod rabatowy” wpisz kod rabatowy
    4. Naciśnij przycisk „Zastosuj zniżkę
    5. Kwota zamówienia zostanie pomniejszona o wartość kodu rabatowego
    6. Przejdź dalej i dokończ proces zakupowy
  6. Jak zwrócić zakupiony produkt?
  7. Otrzymałem uszkodzony towar, co robić ?
    • Jeżeli wystąpił jakiś problem lub nie czujesz pełnej satysfakcji z zakupionego produktu – jak najszybciej skontaktuj się z obsługą klienta. Możesz to zrobić na trzy sposoby:
  8. Chat na żywo dostępny na stronie: https://carpeto.pl
  9. Wiadomość e-mail: polska@carpeto.de
  10. Formularz kontaktu: https://carpeto.pl/formularz-kontaktu
  11. Czy kurier skontaktuje się ze mną telefonicznie przez dostarczeniem przesyłki?
    • Teoretycznie każdy kurier powinien podjąć próbę kontaktu przed doręczeniem przesyłki – w praktyce nie zawsze się to udaje. Podając numer śledzenia, skontaktuj się z firmą kurierską i ustal dogodny termin doręczenia:
      1. DPD – zarządzaj swoją przesyłką pod adresem: https://www.dpd.com/pl/pl/obsluga-klienta/zarzadzaj-przesylka-dpd-polska/
      2. GLS – zobacz co się dzieję z Twoją przesyłką pod adresem: https://gls-group.eu/PL/pl/odbieranie-paczek

 

  1. Jak zapakowany jest produkt?
    • Wszystkie produkty są starannie zapakowane w grubą, odporną na warunki atmosferyczne folię.
  2. Otrzymałem uszkodzony produkt, co zrobić?
  3. W jaki sposób pozbyć się fałdów i nierówności na dywanie ?
    • Zagniecenia powinny zniknąć po kilku dniach od rozłożenia dywanu na podłodze. Przedstawiamy kilka sprawdzonych sposobów na przyspieszenie tego procesu:
    • Rozłóż dywan na słońcu np. na balkonie lub w słonecznym pomieszczeniu.
    • Rozwiń dywan, a na jego rogach ułóż ciężki przedmiot książkę. 
    • W miejscu zagniecenia połóż wilgotny ręcznik, a następnie użyj żelazka 
  4. Płatnośc się nie powiodła, czy muszę anulować zamówienie ?- Nie ma takiej potrzeby, nieopłacone zamówienia są anulowane automatycznie po kilku dniach. Jeżeli dalej chcesz zakupić przedmiot, zapraszamy do ponownego przejścia przez proces zakupowy