Darmowy zwrot w ciągu 100 dni
Wysyłka w 24h
Bezpłatna przesyłka od 299 zł
Tryb offline

Często zadawane pytania (FAQ)

PRODUKTY


Czy chodnik jest obszyty ?

  • Wszystkie chodniki w ofercie sklepu carpeto.pl są zawsze obszyte. Nie wymaga to dodatkowej opłaty.

Czy kolor dywanu w ofercie różni się od tego w rzeczywistości?

  • Nie akceptujemy kompromisów, więc zdjęcia wykonywane są w profesjonalnym studio przez wykwalifikowany zespół przy użyciu nowoczesnego sprzętu. Nasze zdjęcia dokładnie oddają rzeczywisty wygląd produktów. Niestety w zależności ekranu komputera, telefonu lub tabletu mogą się delikatnie różnić na Twoim urządzeniu. Bez obaw, zawsze możesz zwrócić produkt - bez zbędnych pytań i formalności.

Jak zapakowany jest produkt?

  • Wszystkie produkty są starannie zapakowane w grubą, odporną na warunki atmosferyczne folię.

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ


Czy mogę odebrać towar osobiście ?

  • Nie, prowadzimy wyłącznie sprzedaż internetową. Zakup w carpeto.pl nie jest obciążony żadnym ryzykiem, ponieważ każdy produkt możesz zwrócić bezproblemowo i bez podania przyczyny w ciągu 100 dni od daty dostarczenia.


Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?

  • Tak, zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu: 71 880 83 50


Czy posiadacie stacjonarny sklep lub wystawę gdzie można obejrzeć produkty

  • Nie, prowadzimy wyłącznie sprzedaż internetową. Zakup w carpeto.pl nie jest obciążony żadnym ryzykiem, ponieważ każdy produkt możesz zwrócić bezproblemowo i bez podania przyczyny w ciągu 100 dni od daty dostarczenia.


Czy mogę anulować swoje zamówienie?

  • Zamówienia staramy się realizować maksymalnie szybko. Jeżeli Twoja przesyłka nie została odebrana przez kuriera to zamówienie uda nam się anulować, w przeciwnym wypadku niestety nie. Jeżeli chcesz anulować zamówienie, jak najszybciej skontaktuj się z obsługą klienta Kontakt


Czy dostanę wiadomość potwierdzającą moje zamówienie?

  • Tak, po złożeniu zamówienia otrzymasz automatyczną wiadomość z potwierdzeniem. Następnie po zapakowaniu przez nas produktu i przygotowaniu go do wysyłki, otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą informacje na temat dostawy oraz sposobu jej śledzenia.


Jaki jest czas realizacji zamówienia?

  • Czas realizacji zamówienia to około 2 dni robocze i w ponad 90% przypadków nie przekraczamy tego terminu. Jeżeli złożysz zamówienie do godziny 10:00 to istnieje duża szansa, że Twój dywan zostanie doręczony już następnego dnia roboczego.

PŁATNOŚCI I FAKTURA VAT


Czy otrzymam fakturę VAT ?

  • faktura zostanie wysłana na podany w zamówieniu adres email do 7 dni roboczych od opłacenia zamówienia

Jakie są dane do przelewu?
CARPETO sp z o.o.
ul. Krzycka 105/10
53-019 Wrocław
Bank: ING Bank Śląski
Numer rachunku: 31 1050 1575 1000 0090 8060 2874
Czy płatność w sklepie jest bezpieczna?

  • Tak, dane osobowe i pozostałe dane dotyczące transakcji przesyłane są przez internet z zastosowaniem niezawodnych protokołów SSL z wykorzystaniem kluczy szyfrujących.


Płatnośc się nie powiodła, czy muszę anulować zamówienie?

  • .Nie ma takiej potrzeby, nieopłacone zamówienia są anulowane automatycznie po kilku dniach. Jeżeli dalej chcesz zakupić przedmiot, zapraszamy do ponownego przejścia przez proces zakupowy.

DOSTAWA


Gdzie jest moje zamówienie i jak mogę sprawdzić status dostawy?

  • Po zapakowaniu przez nas produktu i przygotowaniu go do wysyłki otrzymasz wiadomość e-mail, zawierającą informacje na temat dostawy oraz sposobu jej śledzenia.


Jakim kurierem wysyłane są zamówienia?

    1. DPD<< DPD: KLIKNIJ i zarządzaj swoją przesyłką>>
    2. GLS<< GLS: KLIKNIJ i zarządzaj swoją przesyłką>>


Jakie są możliwości dostawy?

Przesyłka kurierska opłacona z góry np. przelewem online ( korzystamy z firm DPD lub GLS )

Przesyłka kurierska za pobraniem, którą wygodnie opłacisz przy odbiorze ( korzystamy z firm DPD lub GLS )


Czy istnieje możliwość dostawy na wybrany przeze mnie dzień?

Niestety nie możemy zagwarantować konkretnego dnia dostawy. Po wysłaniu przez nas zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail ze szczegółami odnośnie do przesyłki i numerem śledzenia - możesz ustalić dogodny termin doręczenia z firmą kurierską. W zależności od firmy kurierskiej, skorzystaj z odnośników poniżej:

      1. DPD<< DPD: KLIKNIJ i zarządzaj swoją przesyłką>>
      2. GLS<< GLS: KLIKNIJ i zarządzaj swoją przesyłką>>


Nie było mnie w domu podczas dostawy, co robić?

Teoretycznie każdy kurier powinien podjąć próbę kontaktu przed doręczeniem przesyłki – w praktyce nie zawsze się to udaje. Podając numer śledzenia, skontaktuj się z firmą kurierską i ustal dogodny termin doręczenia:

      1. DPD<< DPD: KLIKNIJ i zarządzaj swoją przesyłką>>
      2. GLS<< GLS: KLIKNIJ i zarządzaj swoją przesyłką>>

ZWROTY I REKLAMACJE


Ile kosztuje zwrot produktu?

  • Zwrot produktu jest bezpłatny


Otrzymałem niekompletne zamówienie, co mam robić ?

  • Wszystkie zamówienia są pakowane w obecności kamer więc gwarantujemy, że sprawa zostanie wyjaśniona. Zapraszamy do kontaktu Kontakt


Gdzie złożyć reklamacje?

  • Jeżeli wystąpił jakiś problem lub nie czujesz pełnej satysfakcji z zakupionego produktu – jak najszybciej skontaktuj się z obsługą klienta. Zapraszamy do kontaktu Kontakt


Czy mogę wymienić zamówiony towar?

  • Tak, zamówiony dywan można zwrócić za darmo w ciągu 100 dni - skorzystaj z wygodnego formularza zwrotu w sekcji Formularz zwrotu. Pamiętaj, że zwracany produkt musi być w bardzo dobrym stanie